Roundguard
Kasteel Springveer ligt onder vuur! Het is aan de Roundguard om de koning te redden en - belangrijker nog - zijn goud terug te winnen! Smijt je held in het gezicht van gevaar en kaats hordes gevaarlijk schattige monsters af om de bodem van de kerker te bereiken. Met slechts één leven, zul je moeten leren hoe je door gevaren kunt navigeren, strategische keuzes kunt maken en de vaardigheden van je held kunt beheersen als je hoopt de eindbaas te verslaan. Maar geen zorgen, de Roundguard zal altijd terugveren!