Alone in the Dark Prologue
Grace in the Dark is een sfeervol speelbaar voorproefje voor de aanstaande heruitgave van Alone in the Dark – de game die aan de wieg stond voor het survival-horrorgenre. Een van de bewoners van Derceto, Jeremy Hartwood, doet de laatste tijd erg vreemd. Hij vraagt Grace om één simpel ding voor hem te doen: hem helpen een brief te bezorgen bij zijn nicht, Emily Hartwood. Zij lijkt de enige te zijn die de buitenaardse horrors die Jeremy's brein teisteren kan begrijpen. Grace gaat akkoord en gaat op een korte, maar gedenkwaardige reis naar een vleugel van landhuis Derceto, waar iets huist dat uit de duistere diepten van het moeras tevoorschijn lijkt te zijn gekomen… Bestel de volledige game hier alvast.