A.I.L.A
A.I.L.A is een firstperson horrorgame en speelt zich af in de nabije toekomst vol immersieve technologieën. Kruip in de huid van de gametester van een revolutionaire fictieve AI. Overleef intense horror-ervaringen gebaseerd op jouw grootste angsten, terwijl de grenzen tussen het virtuele en de realiteit langzaam vervagen... Laat je als gametester meevoeren in onheilspellende horror-ervaringen. Overleef de duistere en beangstigende ervaringen die A.I.L.A creëert op basis van jouw diepste en donkerste angsten. Ontsnap aan een ritualistische sekte, los gruwelijke puzzels op, ga de strijd aan met ondoden uit de middeleeuwen, en meer.