Active Soccer 2019
Volgend op het grote succes van de mobiele versie, is de Active Soccer serie terug en nu ook beschikbaar op de Xbox One! Active Soccer 2019 is een opwindend arcade voetbalspel, gespeeld vanuit een bovenaanzicht. Je zult snelle actie ervaren met een geweldige speelbaarheid met een goed reagerende besturing die makkelijk te leren is maar waarvoor je moeite moet doen om deze volledig meester te worden. Met Active Soccer 2019 heb je volledige controle over het spel, geen standaard doelpunten, geen computergestuurde beslissingen! Active Soccer 2019 heeft een complete carrièremodus met vele internationale competities, bekers en toernooien. Stel je voor dat je coach bent van een Engels 5e divisieteam - je hebt een budget en je doel is om te promoveren naar hogere divisies, door spelers te kopen, taktieken te maken, het team te beheren en echte wedstrijden te spelen! - Multiplayer spel, maximaal 4 lokale spelers - Carrièremodus, inclusief 1250 teams (clubs en landen) van over de hele wereld en 25.000 spelers met individuele vaardigheden - Inclusief klassieke elftallen met honderden legendarische spelers - Ontwerp je eigen competities - Editor om teams te bewerken - Gevarieerde weersomstandigheden - Verschillende camerastandpunten: je kunt verticaal, horizontaal of vanuit een diagonaal aanzicht spelen - Muziek gemaakt door Chris Huelsbeck - Plezier gegarandeerd!