Zombie Army 4: Solid Gold Weapon Skins
Nu goud door de Dode Oorlog niets meer waard is, hebben de overlevenden er een nieuw doel voor gevonden. Vernietig de ondoden met klasse! Deze skins geven je wapens een schitterende gouden glans*. * Skins kunnen worden gebruikt op alle wapens die zijn inbegrepen in de basisgame. Ze zijn niet compatibel met DLC-wapens.