Zombie Army 4: Mission 9 - Return to Hell
Het is tijd om dit te eindigen! Leer de sinistere geheimen die de zombie-apocalyps hebben veroorzaakt en trek diep de hel in. Haast je om een gevallen bondgenoot te redden van een lot dat erger is dan de dood: een ruimte die alleen bekend staat als de Leegte. Behalen de occulte krachten de eindoverwinning, over heeft hun laatste uur geslagen? Return to Hell is de derde en laatste missie in Return to Hell, een angstaanjagende campagne in Zombie Army 4: Dead War! Verken het rijk van de verdoemden in deze nieuwe missie voor 1 tot 4 spelers, inclusief afgrijselijke vijanden, verzamelbare items en nog veel meer. Je bent zo ver gekomen, maar overleef je ook in de hel zelf?