Zombie Army 4: Mission 1 - Terror Lab
De Führer is verslagen, maar DE DODEN HERRIJZEN NOG STEEDS. In deze gloednieuwe campagnemissie infiltreer je in een mysterieus laboratorium, schiet je je een weg door zombieonderzoekers en los je het mysterie van de zombieplaag op! Terror Lab is de eerste missie in Hell Cult, een nieuwe zenuwslopende driedelige campagne voor Zombie Army 4: Dead War! Verken een gloednieuwe locatie in deze angstaanjagende missie in coöp of singleplayer en zoek nieuwe verzamelvoorwerpen! De Führer mag dan verslagen zijn, maar de dodenoorlog woedt verder!