Z-stijlpakket
Verkeer net als Zimos in de hoogste kringen met een wapen en outfit uit het Z-stijlpakket. Je valt zo ontzettend op in de gedurfde en elegante outfit, dat iedereen je "Z" noemt. Gebruik het supervette Bling-jachtgeweer en je kogels zij niet het enige wat een indruk maakt.