Yuna Character Pack
Maak kennis met Yuna, de verlegen maar niet te stoppen nieuwe ster! Sluit je bij haar aan op Fox Court en ontdek de ultieme vreugde van basketbal! Dit pakket bevat: ‑ Personage — Yuna ‑ Yuna Groei Box Ticket ×5 *Bij aankoop is dit pakket niet restitueerbaar omdat het wegwerp‑/niet terugwinbare in‑game items bevat. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichteninbox gestuurd. *Als je een Character Pass hebt, wordt Yuna omgewisseld voor een bepaald aantal punten.