XEL - Breaking Time
Een nieuw hoofdstuk van Reids verhaal wacht. Reis terug in de tijd naar de XEL, ontmoet oude vrienden, maak nieuwe en verander de toekomst. “Breaking Time” gaat verder direct na het dramatische slot van XEL. Kan Reid het lot veranderen met haar nieuwe krachten? Of zal ze alles ongedaan maken vanuit weer een egoïstische drang. Duik in het verleden van XEL, versla nieuwe bazen en beheers nieuwe puzzels. Maak je gadgets klaar en volg Reid op haar nieuwe reis.