WWE 2K25 Saturday Night’s Main Event Pack
Saturday Night’s Main Event Pack: onmisbaar voor fans van het gouden tijdperk in worstelen. Ga terug in de tijd met vijf legendarische supersterren die hebben meegedaan aan de favoriete show van de fans en herbeleef nostalgische momenten in WWE 2K25 De Saturday Night’s Main Event Pack bevat de speelbare supersterren hieronder en hun MyFACTION kaarten: Jesse “The Body” Ventura “Mr. Wonderful” Paul Orndorff Tito Santana Junk Yard Dog Sid Justice De Saturday Night’s Main Event Pack is inbegrepen in de Season Pass, Ringside Pass en als onderdeel van de WWE 2K25 Deadman en de Bloodline Editions.