WWE 2K25 Attitude Era Superstars Pack
Ohhhh, wist je dat niet? Geef de ring wat attitude met de Attitude Era Superstars Pack! Grijp je controller— en wat vrienden die je in elkaar kunt slaan — en laat ze de snoeiharde bewegingen en grootse persoonlijkheden van deze WWE legendes zien. De Attitude Era Superstars Pack bevat de volgende speelbare supersterren en hun MyFACTION kaarten: Mark Henry Billy Gunn Road Dogg Victoria D’Lo Brown De Attitude Era Superstars Pack is inbegrepen in de Season Pass, Ringside Pass en als onderdeel van WWE 2K25 Deadman en de Bloodline Editions.