World of Warships: Legends — Torpedomeester
Sta aan het roer van de Smith en word een meester in het torpederen om Legends' 3de verjaardag te vieren. Ze komt samen met een heleboel in-game items die in het spel erg goed van pas zullen komen. De bundel bevat: Amerikaanse niveau II Premium torpedobootjager Smith 3 dagen Premium Account 12 Type 1 camouflages 12 Type 2 camouflages 15 Common Battle Boosters 15 Common Global XP Boosters 15 Common Ship XP Boosters 15 Common Credit Boosters 15 Common Commander XP Boosters 37.000 Commander XP Als de Smith al in je Haven ligt, zul je ter compensatie 1.500.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.