De Japanse Premium kruiser Katori A is met haar solide hoeveelheid HP en hoofdgeschut met groot schootsbereik een uitstekende toevoeging aan je vloot. Je zult tevens diverse nuttige middelen ontvangen. Bundelinhoud: - Japanse niveau II Premium kruiser Katori A - 400.000 credits - 5 Promotion Orders - 5 Common Battle Boosters Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.