World of Warships: Legends – rappe De Grasse
Zet ze in vuur en vlam met de De Grasse! Zij is een snelle en capabele kruiser met krachtige kanonnen en torpedo's. Zorg alleen dat je niet geraakt wordt! Het schip De Grasse komt met 5 dagen Premium, 10 camouflages en een heleboel Commander XP. Deze bundel bevat: - De Grasse niveau V schip - 5 dagen Premium - 10 Hunter camouflages - 37.000 Commander XP - Bonus: 10 zeldzame Commander XP Boosters Als de De Grasse al deel uitmaakt van je collectie, zul je ter compensatie 15.000.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.