World of Warships: Legends – Krachtpatsertje
Ga de zee op met een Duitse grote torpedobootjager die klappen uitdeelt die zijn gewichtsklasse te boven gaan. De Z-39 heeft zware bewapening bestaande uit torpedo's en kruisergeschut, en genoeg HP om op de hoge zeeën directe duels aan te gaan! Deze bundel bevat: - Niveau VI torpedobootjager Z-39 - 5 Promotion Orders - 15 zeldzame Battle Boosters - Bonus: 37.000 Commander XP Als je de Z-39 al hebt, zul je de volgende compensatie ontvangen: 18.750.000 credits Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.