World of Warships: Legends – Klaar om toe te slaan
Kapiteins, zijn jullie klaar voor de hevige strijd die voor de boeg ligt? Bereid je voor op alle uitdagingen die op je vaarpad komen met deze essentiële middelen. Bundelinhoud: - 10 Promotion Orders - 10 Type 1 Camouflages - 10 zeldzame Global XP Boosters - 10 zeldzame Ship XP Boosters - 10 zeldzame Credit Boosters - 10 zeldzame Commander XP Boosters - 37.000 Commander XP Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.