World of Warships: Legends – Kapiteinbenodigdheden
Heers over de zeeën met alles wat een kapitein nodig heeft om ten strijde te trekken! Bundelinhoud: - 2 dagen Premium Account - 7 "Red, White, and Blue" camouflages - 7 zeldzame Battle Boosters - 7 zeldzame Commander XP Boosters - 59.000 Commander XP Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.