World of Warships: Legends – Japanse kracht
Zet een ervaren commandant op de brug van je Japanse schip! Deze set geeft je een Japanse Commander crate, die sowieso een Japanse Commander bevat, plus camouflages en Promotion Orders. Bundelinhoud: - 1 Japanse Commander crate - 5 Imperial Japanese Navy camouflages - 3 Promotion Orders Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, evenals patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.