Ons nieuwe starterspakket is gearriveerd! Pak het Britse niveau VI Premium slagschip Nelson, versterk haar met een stel in-game items, en bereid je voor op spannende zeeslagen! Bundelinhoud: Brits niveau VI Premium slagschip Nelson 5 dagen Premium Account 15 zeldzame Battle Boosters 15 zeldzame Global XP Boosters 15 zeldzame Ship XP Boosters 15 zeldzame Credit Boosters 15 zeldzame Commander XP Boosters 12 Type 4 camouflages 12 Union Jack camouflages 5 Promotion Orders 1 Insignia 500 doubloons 500.000 credits Als je de Nelson al hebt, zul je ter compensatie 18.750.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.