World of Warships: Legends – Adriatische Kracht
Pak deze set met daarin het Pan-Europese niveau IV Premium slagschip Viribus Unitis – de Oostenrijks-Hongaarse dreadnought die begin 20e eeuw vooral op de Adriatische Zee actief was. Je ontvangt ook een Insignia, credits en zeldzame Battle Boosters. Bundelinhoud: - Pan-Europees niveau IV Premium slagschip Viribus Unitis - 1 Insignia - 1.000.000 credits - 10 zeldzame Battle Boosters Let op Als je de Viribus Unitis al in je Haven hebt liggen, zul je de volgende compensatie ontvangen: 9,375,000 credits Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.