Wargaming.netSchieten
Roept de frontlijn je naam? Zorg er dan voor dat je genoeg pantser hebt voor in het heetst van de strijd! De Mauerbrecher is een zware tank die voor gevechten van dichtbij is gebouwd. Zijn pantser kan veel schade absorberen en zijn kanon deelt rake klappen uit. Superzware vechtersbaas bevat tevens waardevolle Boosters om je inkomsten te verhogen voor elk gevecht dat je ze gebruikt. Deze World of Tanks Modern Armor DLC-bundel bevat: - Duitse niveau VIII Mauerbrecher VK 168.01 (P) zware tank - x4 Vehicle XP Boosters (10) - x8 Commander XP Boosters (10) - x1,5 Silver Boosters (10) Alle Premium voertuigen komen met hun eigen garageplek en een mix van standaard en Premium munitie.