Wargaming.netSchieten
De kommer til å kjenne det! Med T14s rasktskytende kanon og rustning er du klar til å fordele smerte i mellomtunge kamper. Amerikanske muskler gir deg også dager med premiumkonto for å øke kampinntektene dine. Inkludert i denne World of Tanks Modern Armor DLC-pakken: - Den amerikansk tunge tanksen T14 på nivå 5 - 3 dager med premiumkonto MERK: Alle premiumkjøretøy kommer med sin egen garasjeplass og en blanding av standard og premium ammunisjon.