ORMAN ELFLERI
De WOOD ELVES hebben hun eigen unieke AI en spelers (werpers, Wardancers, vangers, lijnmannen en de Treeman) maar ook hun eigen sterspelers: Dolfar Longstride en Jordell Freshbreeze! Elves zijn ongelooflijk behendig en bijna net zo snel als de Skaven. Het vermijden van vijandelijke tackles is een kwestie van formaliteit. Zeker voor de Wardancers wiens vaardigheden om door de verdediging te denderen bijna niet te evenaren is. Elves zijn uitstekende werpers en vangers en hun spel is een ware nachtmerrie voor teams die een stuk trager zijn. De Treeman is waarschijnlijk de sterkste spelers in de hele Blood Bowl. Hij beschikt over een buitengewoon nauturlijke kracht waar maar weinig spelers tegenop gewassen zijn. Maar… de Treeman is ontzettend langzaam en heeft de slechte gewoonte om midden in het veld wortel te schieten. En als dat gebeurt, verzet hij helemaal geen stap meer.