Without a Voice
Begeleid een verbannen prinses terwijl ze nieuwe gevaren, spanning én misschien wel de liefde ontdekt! Diep in een donker en meedogenloos bos brengt een verbannen prinses haar dagen door in eenzaamheid. Voor iemand die gewend was aan luxe en comfort, zijn de omstandigheden extreem zwaar. Overleven van dag tot dag is al een prestatie op zich. Op een dag verschijnt er echter een mysterieuze, beeldschone vrouw die haar fragiele wereld volledig uit balans brengt. De prinses raakt meteen in de ban van deze vreemdelinge en begint zichzelf te zien als de heldin van een sprookje — ook al blijkt de realiteit steeds minder sprookjesachtig. Without a Voice is een meeslepende visual novel vol zorgvuldig ontworpen personages, ruim 15.000 woorden aan script, weelderige achtergronden en twaalf unieke scènes die vrij te spelen zijn. Maak keuzes die het verhaal vormgeven en ontdek acht mogelijke eindes in dit romantische en intrigerende verhaal tussen twee vrouwen.