White Shadows
White Shadows is een cinematische puzzel-platformgame waarin jij de kleine Ravengirl bent en probeert te ontsnappen uit een wrede dystopie gebouwd op onderdrukking en geweld waardoor Ravengirl zich onderaan de sociale ladder bevindt. De stad waaruit onze jonge avonturierster probeert te ontsnappen, is een gevaarlijke plek die is opgebouwd uit een enorm netwerk van torens die na al het onheil uit de duistere leegte zijn opgerezen. Ravengirl zal de tanden van de machines die haar tot stof willen vermalen moeten ontwijken, over de gammele infrastructuur die de spelonkachtige duisternis overbrugt moeten springen en de waakzame ogen van bewakers moeten vermijden, die elk moment klaar staan om haar neer te schieten. Ze zal door de mooiste hoogtepunten en donkerste diepten van deze stad reizen om haar lot te ontdekken als een van de laatste vrije mensen. De indrukwekkende architectuur samen met de adembenemende monochrome art-stijl van White Shadows creëren een unieke sfeer. Het is een wereld waarin alle muren zijn bedekt met de leugens van de elite, waar gestoorde vormen van entertainment worden gebruikt om iedereen in bedwang te houden, en waar hoop schaars lijkt te zijn.