Where Is Billy?
Het is kattenkwaadnacht in Billy’s spookachtige landhuis, en de gastheer heeft een flinke uitdaging in petto voor alle uitgenodigde monsters! Doe mee aan een verstoppertjeswedstrijd met een originele twist: de enige plek om je te verstoppen is tussen de menigte monsterlijke gasten waarvan jij zelf deel uitmaakt. Ontdek wie jij bent in de menigte en ga de uitdaging aan om gekroond te worden tot het sluwste en meest scherpzinnige monster van allemaal! Kom er op een subtiele manier achter wie je bent, voltooi je doelstellingen en spoor andere spelers op zonder uit je rol te vallen, om te voorkomen dat je wordt ontmaskerd. Elke spelmodus introduceert verschillende rollen met specifieke doelstellingen die je als team of individueel moet volbrengen. Verdien opscheprechten door de hoogste score te behalen dankzij het eindklassement dat de prestaties van elke speler toont. Where is Billy? is geschikt voor 2 tot 8 spelers, lokaal en/of online. Sluit je aan bij andere lobbies of open de jouwe voor willekeurige spelers om via het matchmaking-systeem een volledige groep te vormen.