Whateverland
Vincent is een ervaren dief die besluit een kostbare ketting te stelen uit het huis van een eenzame oudere vrouw genaamd Beatrice. Deze klus zou in een oogwenk geklaard zijn, maar wanneer ze hem op heterdaad betrapt, blijkt ze een eeuwenoude, krachtige heks te zijn. Als straf stuurt Beatrice Vincent naar de parallelle wereld die ze heeft gemaakt, waarin ze al haar vijanden gevangen houdt. De eerste bewoners van deze bizarre wereld noemden het Whateverland, en die naam bleek wel gepast. Vincent slaat de handen ineen met een charmante maar enigszins irritante geest genaamd Nick om samen een uitweg te vinden. Zullen ze ontsnappen? Dat bepaal jij!