TEGENWOORDIG IS ALLES MET ELKAAR VERBONDEN EN BEN JE CONTINU ONLINE! CHICAGO MAAKT HIERVOOR GEBRUIK VAN CTOS, HET MEEST GEAVANCEERDE COMPUTERNETWERK VAN AMERIKA. Als Aiden Pearce hack je het systeem en maak je van Chicago jouw ultieme wapen tijdens je zoektocht naar wraak! Maar wat gebeurt er wanneer je tijdens je persoonlijke zoektocht botst met een complete stad?