Warparty
Warparty is een klassiek strategiespel in realtime waarin spelers grondstoffen moeten verzamelen om nieuwe gebouwen, eenheden en upgrades vrij te spelen om uiteindelijk de basis van alle tegenstanders te vernietigen. Spelers kunnen ook een machtig stamhoofd besturen, dat ze kunnen vormen door talenten te selecteren bij het uitbreiden van hun nederzetting. Deze talenten leveren ook nieuwe eenheden of bonussen op die de speelwijze kan veranderen. Grondstoffen zijn echter beperkt en de speler zal buiten zijn basis moeten gaan om kostbare grondstoffen te verzamelen voor krachtigere eenheden, of om altaars te veroveren en bezetten die hen langzaam machtspunten geven waarmee ze krachtige vaardigheden op kunnen roepen om het tij van een gevecht te keren. Zij moeten echter wel voorzichtig zijn, want wilde dinosaurussen en andere stammen zwerven over de kaart.