Warhammer: Vermintide 2 - Dashing Rogue
De collectie Knappe schurk bevat twee premium cosmetische items voor Victor Saltzpyre: de hoed Friedhelms flamboyantie en de skin Gokkerbetovering. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Premiejager-carrière van Victor Saltzpyre. Over de cosmetische items: Friedhelms flamboyantie - Hoed Blijkbaar zijn de veren magisch, maar de kennis over hun afkomst en waarvoor ze dienen is lang geleden verloren gegaan. Gokkerbetovering - Skin Een pak van luxueuze stof met een prachtige snit, ontworpen om op te vallen. Het is ongetwijfeld met valse munten gekocht.