Warhammer Pack: Hack and Slash
Een Warhammer gamepakket voor een epische prijs! In Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr ben je een Inquisiteur, de machtigste functionaris van het Imperium. Handhaaf de wil van de keizer in de duistere wereld en ontdek de geheimen van het kloosterfort Martyr. In deze actie-RPG kun je kiezen uit verschillende personageklassen en tactische en gewelddadige gevechten op leven en dood voeren, alleen of in coöp. Warhammer: Chaosbane speelt zich af in een wereld die geregeerd wordt door magie en verscheurd wordt door oorlog. Jij bent de laatste hoop van de mensheid tegen de Chaos-hordes. Kies je held uit vijf personageklassen, elk met unieke en elkaar aanvullende vaardigheden. Speel alleen of maximaal met z'n vieren lokaal of online en bereid je voor op epische gevechten, waarbij je gebruikmaakt van enkele van de krachtigste voorwerpen van de Oude Wereld.