Warframe
Ontwaak als een keiharde krijger en strijd samen met je vrienden in dit gratis te spelen, verhaalgedreven online actiespel. Ga de confrontatie aan met strijdende groepen in een uitgestrekt interplanetair systeem terwijl je de leiding van de mysterieuze Lotus volgt. Verhoog het level van je Warframe, bouw een arsenaal vernietigende wapens op en realiseer je ware potentieel in een gigantische open wereld. Laat je meeslepen door deze spannende derdepersoons gevechtservaring die een nieuw gamegenre in het leven heeft geroepen.