Warframe: TennoCon 2025 Digital Pack
Verrijk je arsenaal onmiddellijk met de exclusieve TennoCon-items van dit jaar. Ze zijn nu tijdelijk beschikbaar! Deze bundel bevat: - TennoCon Riftguard-syandana - TennoCon Origins-bandana - TennoCon 2025-glyph - TennoCon 2025-sigil - Tennocon Riftguard-emote - TennoCon 2025-display - Baro Relay-ticket - 1 koninklijke aya - 475 platinum Let op: met toegang tot Baro's TennoCon 2025 Relay kun je ook ducaten inruilen voor elk item dat Baro ooit heeft verkocht. Maximaal één TennoCon 2025 Digital Pack per account. Tijdelijk beschikbaar. Baro's TennoCon Relay is open van 19 juli 2025 om 11.00 uur ET tot 26 juli 2025 om 11.00 uur ET.