Warframe: Gunblade Battlekit
Laat geen spaan heel van je vijanden met de Redeemer Gunblade en verrijk tijdelijk je arsenaal met de stralende Opula-aanpassingen. Inhoud van de Gunblade Battlekit: - Redeemer - Pyra Opula-syandana - Pyra Opula-sugatra - High Noon-houdingmod - 3-daagse affinitybooster Maximaal één collectie per account.