“War Thunder never changes” Pack
Dit pakket bevat: 2299 Gouden Adelaars Premium-account voor 13 dagen Unieke titel: “World on Fire” Unieke sticker: “Wasteland Crawler” War Thunder. War Thunder blijft onveranderd. Vanaf het allereerste begin, toen spelers met jachtvliegtuigen en bommenwerpers gingen vliegen, werd er al buiten de forums onophoudelijk over de aard en essentie van het spel gediscussieerd. We schrijven het jaar 2299. Veel van wat we al in het spel hadden gezien, was in de vergetelheid geraakt, afgedekt door legendes en mythes. Alleen een zwerver van de geheime schuilplaats 113 wist hoe het zat. Hij zwierf al jaren door de Woestenij, op zoek naar het legendarische D-punt. Het punt waar alles begon. Het punt waar alles moet eindigen.