War Thunder - 150 Golden Eagles
Golden Eagles zijn munten in de game die kunnen worden uitgegeven aan een Premium-account en voor aanvullende onderdelen: premium machines, sneller meer manschappen, aanvullende plaatsen in een hangar en reservevliegtuigen. De munten kunnen ook worden ingeruild voor een andere munteenheid in de game: Silver Lions. Voor 150 Golden Eagles kun je een premium account voor één dag krijgen, waardoor je tweemaal meer RP kunt verdienen en ook meer Silver Lions voor ieder gevecht.