VIP Pas
Ontgrendel alle online multiplayermodi van GRID 2, drie schitterende wagens en de mogelijkheid om hoogtepunten rechtstreeks naar YouTube** te uploaden met de GRID 2 VIP Pas*. Bevat: Honda NSX RAlfa Romeo GiuliettaDodge Challenger SRT8**Vereist de Xbox 360 harde schijf.*Aankoop niet nodig als je al een VIP Pas-code hebt.