VIP-pas voor Judgment
Zorg dat je de eerste bent, bespaar een boel en zie er cool uit! Met de VIP-seizoenspas reserveer je twee uitbreidingspakketten voor de game (6 complete multiplayer-kaarten en 2 nieuwe speltypen). Daarnaast ontvang je 9 exclusieve skins en speciale VIP-speellijsten die dubbele XP opleveren. Je krijgt ook eerder toegang tot toekomstige multiplayer-kaarten! Download geen van beide game-uitbreidingen als je de VIP-seizoenspas hebt gekocht, want dan betaal je dubbel.