Violet Wisteria
Kruip in de huid van een magische heldin met een zwaard en neem het op tegen de krachten van het kwaad uit andere dimensies! Keer terug naar de stijl van de Japanse platformspellen uit de jaren 1980 en 1990 met de moedige heldin Wisteria Asagiri op haar missie om de aarde, het hogere rijk en de onderrijken van de duistere tovenaar Maskandes te redden! Violet Wisteria is een zijwaarts scrollend actieplatformspel met een uniek driekleurig gevechtssysteem. Dit systeem vergt snel denkwerk en precisie en geeft Wisteria de mogelijkheid om met haar zwaard aan te vallen op basis van de kleur van de vijand. Alleen de juiste aanval zal schade veroorzaken. De kleuren van de vijanden worden willekeurig gegenereerd, zodat je constant moet blijven opletten in de 8 kleurrijke levels, elk met een spannend baasgevecht aan het einde! Reis tussen dimensies met je zwaard in handen voor vrede en gerechtigheid, van zwevende eilanden en serene bossen naar verwoeste steden en het einde van de kosmos!