Viewer Pack 01
Dit gratis pack zorgt ervoor dat je je coöp-spel verder kunt spelen als je partner het Genkibowl VII-pakket gedownload heeft en je krijgt ook CheapyD, de allergrootste fan van de Saints, als nieuwe homie! Je kunt met dit gratis pack niet Genkibowl VII spelen, maar het zorgt er wel voor dat je coöp-spel volledig compatibel is. Je hebt dit pack niet nodig als je het Genkibowl VII-pakket al gedownload hebt. CheapyD (TM) is een handelsmerk van CAG Productions, LLC en wordt gebruikt met toestemming.