Veteraan eenheden
Het 'Veteraaneenheden'-pakket bevat door de strijd getekende uniformen van enkele van de meest iconische eenheden gezien aan het Italiaanse Front, van de Italiaanse Sardijnse brigade en Bersaglieri tot de Oostenrijks-Hongaarse Honved. Er zijn vijf snorren en vier gezichtsitems, plus een gezicht voor elke factie. Het 'Veteraan eenheden'-pakket bevat 35 onderdelen: - 6 Italiaanse uniformen - 5 Italiaanse hoofddeksels - 6 Oostenrijks-Hongaarse uniformen - 7 Oostenrijks-Hongaarse hoofddeksels - 4 Gezichtsitems - 5 Snorren - 2 Gezichten (één per factie) De Italiaanse uniformen bevatten onder andere de beroemde "Sassari"-brigade (Sardiniërs), die werd ingezet in enkele van de meest verbitterde gevechten van de oorlog. Bovendien krijgen de Italiaanse officier en bergbeklimmer de kenmerkende capes van het Italiaanse koninklijke leger. Alle uniformen zijn vervuild door de gevechten, waardoor de speler er als een echte "veteraan" uitziet. De Oostenrijks-Hongaarse troepen krijgen het uniform van de Hongaarse Honved-infanterie met Hongaarse opschriften en borduurwerk, evenals hun "feldkappe". De andere uniformen zijn grauw, door de strijd getekend en dragen de uitrusting van ervaren loopgraafstrijders. Voor de Aanvalsklasse is ook een licht zomertenue beschikbaar. Het pakket bevat vier gezichtsitems, waaronder twee verbanden voor degenen die echt hebben gevochten, een zeer ongebruikelijke gasmaskerbril, en een half opgerookte sigaret. Het bevat ook vijf gezichtsbeharingsstijlen, waaronder "Franz-Joseph I"-bakkebaarden en de kleine snor van de Italiaanse generaal "Pietro Bagdolio". OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.