Verlore Drome van Slange - Bundle
3 enorm verschillende werelden, 3 mysterieus gevarieerde ervaringen en 3 totaal verschillende soorten uitdagingen. Ben klaar om deze gigantische uitdaging aan te gaan en jezelf aan de ultieme test te onderwerpen. Van het reizen door mysterieuze rijken, het verkennen van dromen en het oplossen van buitenaardse puzzels tot het opnemen in een arena vol gemuteerde wezens en het worden van de ultieme krijger in een spelshow tot de dood toe. Met dit pakket worden al je vaardigheden op de proef gesteld! Deze bundel bevat de volledige games voor Booom-Slang!, Tyd wag vir Niemand en 'n Verlore Verstand.