Vandell Legendary Pack
De duivel op het veld is gearriveerd! Maak kennis met Vandell en durf zijn wrede persoonlijkheid te trotseren! Dit pakket bevat: - Personage - Vandell (P4) - 500 punten - Vandell Haar nr. 3 - Vandell Thema nr. 3 - Vandell Naamplaatje - Vandell Groeibox Tickets x40 - Vandell FS Zwart Pakket x5 *Indien aangeschaft, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je Vandell al bezit, wordt Vandell ingewisseld voor een bepaald aantal punten.