Valkyria Revolution
Na een revolutie moeten de elitesoldaten van Jutland, de Vanargand, samenwerken om het Ruzi Empire en de dood zelf, de Valkyria, te stoppen. Valkyria Revolution is een boeiend verhaal vol politiek intrige, een gevechtssysteem met realtime-gevechten en tactische strategie, een prachtige visuele stijl en meer. In dit spel komen spelers in de frontlinie van een hopeloze oorlog terecht. Uitgerust met geavanceerde mana-wapens en met machtige Ragnite-spreuken, bevechten deze sobere anti-Valkyria-soldaten de verschrikkelijke Valkyria. Amleth Gronkjaer, commandant van de Vanargand, heeft echter een schrikbarend geheim. Is hij een vriend of een vijand van het land dat hij gezworen heeft te beschermen?