V Jump Decal
Bevat de volgende content: - V Jump Decal Stickers zijn cosmetische items die het uiterlijk van een exosuit veranderen en verder geen effect hebben. Deze content kan later afzonderlijk worden aangeboden. Verkregen aanvullende content kan gebruikt worden door via het titelscherm naar het beginscherm van de game te gaan. Let op: deze DLC kan alleen worden gespeeld met het Microsoft-account waarmee de DLC gekocht is. Zelfs als je de organisator van een gezinsgroep bent, zullen leden van de gezinsgroep de DLC niet ontvangen.