Until Then: Deluxe Edition
Het Deluxe Edition bestaat: - Until Then - Until Then Afterimages DLC In een wereld die nog steeds herstellende is van een catastrofe hebben Mark Borja en zijn vrienden het druk met het leven op de middelbare school. Word wakker in een typische tienerkamer, oefen piano, doe op tijd je huiswerk en bouw (en verbreek) relaties terwijl je de dagelijkse onzekerheden van het middelbare schoolleven overdenkt. Tot opeens een noodlottige ontmoeting een kettingreactie veroorzaakt die Marks leven overhoop gooit. Mensen verdwijnen en herinneringen blijken onbetrouwbaar. Ontdek samen met Mark en zijn vrienden een verborgen waarheid in dit verhalende avontuur en ontrafel het mysterie voordat het te laat is. Speel je eigen avontuur Maak kennis met verschillende personages die maar al te vertrouwd aanvoelen en met wie je persoonlijk, via sms en e-mail kunt praten. Leer ze kennen, bouw relaties op, laat groepsprojecten mislukken en zie hun persoonlijke verhalen zich samen met dat van jou ontvouwen. Onderzoek je omgeving met behulp van alledaagse technologie Leef je uit op sociale media, waar je likes en opmerkingen gevolgen kunnen hebben. Scroll in het spel door berichten, e-mails, webpagina's en meer op je smartphone, en ontdek hints en aanwijzingen over de mensen en de wereld om je heen. Chat met je vrienden, klasgenoten en zelfs met vreemden. Thema's als liefde, verlies en vriendschap Als hoofdpersoon kom je voor filosofische kwesties te staan, waarbij je fouten en moeilijke keuzes zult maken. Zal Mark voor zijn vrienden opkomen en voor ze klaarstaan als ze hem nodig hebben of laat hij ze in de steek? Kan hij zijn wonden helen door het verleden los te laten? Bepaal zelf hoe Mark in de loop van het verhaal groeit en ernaar streeft om het beter te doen. Speel verslavend gewone minigames Steek een flashdrive in de computer... O wacht, verkeerd om... O nee, ik had het toch goed. Vecht met een vriend om meer visballetjes bij het eetkraampje buiten. Laat je verleiden om voor de jeepney te betalen. Speel ongeremd de kleine spelletjes die je in het dagelijks leven speelt. Laat je meevoeren door een filmische visuele ervaring Beleef een intrigerend verhaal dat op unieke wijze wordt gepresenteerd in oogstrelende met de hand getekende pixelart, en dompel jezelf onder in de warme kleuren en muziek van een wereld die probeert verder te gaan na een tragedie. Personages, landschappen en decoratie smelten samen in 3D. Schaduwen, weerspiegelingen en verlichting scheppen de sfeer in een met liefde gemaakte ervaring. Ontdek een wereld geïnspireerd op Filipijnse locaties en cultuur Doorkruis de op de Filipijnen geïnspireerde landschappen op zoek naar de waarheid. Verken de wereld van Until Then, die zich afspeelt in een fictieve versie van de Filipijnen, van het hart van de bruisende hoofdstad tot lange busritten langs velden en kustplaatsen. In de binnenruimtes herken je de maniertjes van de locals, die een beeld scheppen van een recent verleden.