Until the Last Plane
Beheer je vliegveld, zorg voor de piloten, repareer vliegtuigen en bereid je voor op de strijd met de vijand! Dit is het verhaal van mensen die in de Tweede Wereldoorlog hebben gevochten, over moedige piloten die door het uitgestrekte luchtruim vlogen en technici die hun vliegtuigen onderhielden. In Until the Last Plane krijg jij het beheer over een vliegveld toegewezen. Geef je militaire middelen goed uit, neem piloten in dienst en maak de juiste onderdelen voor je vliegtuigen. Als je klaar bent, stuur je een eskader de lucht in om de volgende belangrijke missie te voltooien! Until the Last Plane biedt afwisselende gameplay die uitdagend en aan te passen is. De volledige cyclus, van de voorbereiding tot de uitvoering, wordt gepresenteerd met unieke speelmechanismen. Denk aan het repareren van vliegtuigen en het beheren van de werkplaats, maar ook aan luchtgevechten en minigames waarmee je tijdens missies bommen op doelwitten gooit, en meer. Probeer dit allemaal onder de knie te krijgen om je oorlogsmachine draaiende te houden.