Undungeon
Undungeon is een actie-roleplay-ervaring in de geest van ouderwetse actie-rpgs met een moderne vormgeving. Herstel de orde in alle dimensies, beïnvloed en bepaal het lot van de werelden, creëer en beslis wat er in het nieuwe multiversum gebeurt. Kleurrijke pixel art omgeving: iedere boom, struik of rots wordt is met de hand getekend, en iedere vijand heeft tientallen met zorg vervaardigde animatieframes voor het creëren van een unieke visuele ervaring; Breinbrekend sciencefictionverhaal: verschillende multidimensionale versies van de Aarde smelten plotseling samen, en spatten uiteen in een cataclysmisch evenement wat de Grote Verplaatsing genoemd wordt. Dit evenement beschadigde de tijd en ruimte zelf, schijnbaar de reconstructie voorbij. Jij, een Heraut, sluit je aan bij een geheime interdimensionale organisatie - Herauten Undercover Bay, of H.U.B. in het kort, gevormd door Dharma om de nasleep van de catastrofe tegen te gaan; Verhitte gevechten in real time: bestuur een Heraut - een door God geschapen almachtige held. Combineer zijn krachtige aanvallen op korte of lange afstand om je vijanden te verpletteren. Genees voorzichtig zodat vijanden je geneesmiddel niet stelen, gebruik beweging, doe je voordeel met verschillende buffs en debuffs om je rivalen te verslaan; Aanpasbare held: implanteer verschillende organen in het lichaam van je Heraut om zo unieke gevechtsverbeteringen en passieve vaardigheden te krijgen. Verzamel nodes en runen om je Heraut goddelijk te maken. Druk jezelf uit en maak een build die perfect past bij jouw speelstijl, of dat nou om metgezellen, werpbare wapens, kritieke schade of langdurige schade is, en veel meer; Vervaardigingssysteem: maak items die je toestaan om basismaterialen te ontmantelen en met de ontvangen bronnen nieuwe organen, wapens, uitrusting en consumables te creëren, die je helpen je eigen unieke speelervaring te bepalen; Enorme open wereld: verken verre landen die het geloof voorbijgaan en ontmoet hun exotische bewoners - de kooplui en bandieten die hun levens leven, waar je ook gaat. Je kunt handel drijven met de plaatselijke bevolking, hen rekruteren om je te helpen in gevechten, of zelfs hun kampen vernietigen. Tussen missies door kun je herstellen, je uitrusting aanpassen en ontspannen in H.U.B., een basis die zich in de neutrale ruimte-expansie tussen dimensies bevindt; NPC-interactiesysteem: de beslissingen die jij als Heraut neemt, hebben effect op de lotsbestemmingen van de personages die je ontmoet, en op hele dimensies.