Ultratron
Ervaar de verslavende gameplay van een oude arcadefavoriet, verbeterd voor de 21e eeuw met unieke upgrades, speelniveaus en een subtiel tacktieksysteem gecombineerd met klassieke gameplay. Ultratron is een arena-shooter met twee sticks geïnspireerd op de beste klassieke arcadegames, geüpdatet en verbeterd voor de 21e eeuw. De laatste overlevende mens is gedood door boosaardige moordrobots en als enige menselijke strijddroid die er nog is, moet jij je door 40 arcadelevels knokken om het uiteindelijk op te nemen tegen de vier grote baas-bots van de Apocalyps. Ultratron is een arcadegame op steroïden en combineert een arenagameplay met een upgradesysteem, drones, inventieve moeilijkheidsniveaus, speciale wapenvaardigheden, online klassementen en een drop-in co-op speltype voor twee spelers.